Zarząd Drógi, Zieleni i Transportu przesłał nam dzisiaj odpowiedź na nasz wniosek o udostępnienie rejestru umów cywilnoprawnych zawartych od 1 stycznia 2014 roku do dnia złożenia wniosku, czyli 22 marca 2016 roku. Wnosiliśmy, aby rejestr zawierał następujące informacje:
- Datę zawarcia umowy;
- Numer umowy (w przypadku braku standardowej umowy pisemnej – numer faktury bądź innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy);
- Przedmiot umowy;
- Wartość umowy;
- Nazwę podmiotu, z którym zawarto umowę (w przypadku kontrahentów będących osobami fizycznymi wnoszę o udostępnienie pełnych imion i nazwisk).
Niestety ZDZiT nie zastosował się do naszych wskazań i przekazał nam aż 12 plików xls, z różnego rodzaju tabelkami. A przecież nie o to nam chodziło. Chcieliśmy uzyskać rejestr w jednym pliku, który umożliwiłby wszystkim mieszkańcom zapoznać się w prosty sposób z zawartymi w nim informacji. Dlatego też wkrótce wezwiemy drogowców do zastosowania się do naszego wniosku, a jeśli nie otrzymamy odpowiedzi, będziemy zmuszeni złożyć skargę do WSA na bezczynność organu.
Poniżej otrzymane pliki:
- Faktury 2015 cz.1
- Faktury 2015 cz.2
- Faktury 2015 cz.3
- Faktury stycz. – kwieciec. 2016
- Faktury stycz. -kwiec. 2016 cz.2
- Faktury stycz. -kwiec. 2016 cz.3
- Rejestr umów ZDZIT 2016
- Rejestr wnioski do 3.000 euro
- Rejestr zamówień poniżej 30 000 euro – 2014
- Rejestr zamówień poniżej 30 000 euro – 2015
- Rejestr zamówień publicznych 2014 r.
- Rejestr zamówień publicznych 2015 r.